case

Cukiernia Nad&Greg to nowe miejsce na mapie Podgórza. Prace nad całym konceptem zaczęliśmy kilka miesięcy przed otwarciem. Chcieliśmy stworzyć przyjemne, aczkolwiek ekskluzywne miejsce. Wraz z architektem Bartoszem Haduchem z NArchitekTURY ustalaliśmy motywy przewodnie i konsultowaliśmy koncepcje. Chcieliśmy wdrożyć do identyfikacji motyw gry - zabawy, odkrywania... odkrywania niesamowitych składników francuskich ciastek, odkrywania Francji, edukowania. Bartosz wprowadził motyw dziurki od klucza w okiennicach, który idealnie wpasował się do konceptu. Zdecydowaliśmy się na delikatne przeróbki istniejącego już logotypu, kształtem diamentu nawiązaliśmy do charakterystycznych malutkich kwadratowych tart. Motyw wzoru podkreśla ekskluzywność, a przy okazji nawiązuje strukturą do patternów znalezionych między francuskimi uliczkami.

Standardowo w naszych projektach postaraliśmy się o "organiczny/ręczny motyw", czyli pieczątki z patternami wykorzystywane do stemplowania pudełeczek na wynos. Tym sposobem podkreśliliśmy, że każde ciastko, jest wykonywane ręcznie, każde różni się od drugiego, tak jak każdy stempel, różni się od kolejnego. Pattern na każdym pudełku - dodatkowo buduje świadomość marki.

logo i kolorystyka
identyfikacja
facebook

inne projekty.